سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکّب دانشمندان با خون شهیدان سنجیده شد، پس بر آن برتری یافت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

خاطرات عشق

 
 
بالاخره اومدم(چهارشنبه 88 تیر 17 ساعت 9:48 عصر )

سلام به همه ی دوستای گلم

ببخشید که یک ماهی نبودم و به کسی سر نزدم

راستش هم سرم شلوغ بود هم از وبم فراری بودم

الانم به خاطر شما دوستان گلم اومدم

این روزا حال خوشی ندارم

اصلا چیزی برام مهم نیست

نمی دونم چرا زندگی می کنم

یک ماه این طوریم

راستش یک ماه با عشقم همه چیز رو تمام کردم

سر نوشت ما از هم جدا شد

سرنوشتی که ما همیشه اونو با هم و برای هم میدونستیم

اون خیلی خوب بود

بدی از روزگار بود

هنوزم عشقش تو وجودمه

اما چه میشه کرد

باید بسوزم و بسازم

اومدن تو اینجا برام خیلی سخت بود یاد خاطرات دیوانم میکنه اما گفتم بیام و بگم کار من تمام شد دیگه منتظر مطلب جدید و خاطرات عشق من نباشید

شنیده بودم که عشق مثل گل می مونه بکنیش پرپر میشه رو شاخه هم بمونه بازم پرپر میشه

عشق منم پرپر شد

خودمم دارم پرپر میشم

به خاطر لطفی که تو این مدت به من داشتین و راهنمایی هایی که کردین از همتون تشکر میکنم

امیدوارم همه عاشقا به هم برسن و به سرنوشت من دچار نشن

من دیگه تو این وب نمی نویسم

خداحافظ همه شما







بازدیدهای امروز: 9  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 78582  بازدید


» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «